Szállítási feltételek

Szállítás belföldre

A szállítási mód részletes leírása:

Az ékszerek többségét raktárról azonnal tudjuk szállítani. Ellenkező esetben erről telefonon vagy e-mailben értesítjük, és egyeztetjük Önnel a várható szállítási időt.

A feladás határideje a megrendelés összegének számlánkon való jóváírásától számított 2 munkanap. Munkanapnak számítanak a Magyarországon hivatalos munkanapok, tehát a szombat, vasárnap és a munkaszüneti napok nem! A küldemény feladásának napján Önt e-mailben értesítjük. A megrendelt termékeket a Magyar Posta MPL logisztikai üzletága szállítja

Az időgarancia az MPL részéről 1 munkanap Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha az Ön telefonszáma feltüntetésre került a címiraton,az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről e

Kérjük, a telefonszámát pontosan adja meg a megrendeléskor!

Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig Ön átveheti a küldeményt.

Önnek lehetősége van bankkártyás fizetéssel, vagy készpénzzel az MPL futárnak fizetni.

  • Postán maradó kézbesítés

Bármely fizetési mód esetén kérheti, hogy a küldeményt az Önhöz legközelebbi Postahivatalban vehesse át. Ilyen esetekben a szállítási költség kedvezőbb, mint házhozszállításnál

  • Kézbesítés PostaPont átvételi pontokra

Ebben az esetben lehetősége van a csomag átvételére a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a COOP üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges. 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy a csomagját átvegye.

  • Kézbesítés Csomagautomatára

A legtöbb automata a hét minden napján 0-24 órában hozzáférhető. Ha a csomagot 2 munkanapos határidővel nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett értesítőt kap arról, hogy a csomagja mely postán és meddig vehető át.

Sérült csomagot csak kárfelvételi jegyzőkönyv kitöltése után vegyen át!

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőség átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

  • A kiszállítás díja:
    • 0-20.000 Ft rendelési összegig házhoz szállítás esetén 1245 Ft
    • 0-20.000 Ft rendelési összegig PostaPontos kiszállítás (csomagautomata, MOL kút vagy postán maradó csomag) esetén 1070 Ft
    • 20.000 Ft felett ingyenes!
  • Megrendelését követően visszaigazoló e-mailt kap; illetve miután a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, újabb értesítést kap mobiltelefonra vagy e-mail címre a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről.
  • A szállítási költséget minden esetben a ténylegesen kiszállított árumennyiség alapján állapítjuk meg. Pluszban csomagolási költséget nem számolunk fel.
  • Amennyiben a kézbesítés idejére vonatkozó további megjegyzést, pontosítást szeretne kérni, a megrendelőlap megjegyzés rovatában ezt megteheti.
  • Fontos: a futárszolgálat kiszállítás előtt nem telefonál, sikertelen kézbesítés esetén azonban értesítést hagynak, illetve a rendelésben megadott telefonszámon felveszik vásárlóinkkal a kapcsolatot, hogy egy konkrét időpontot megbeszéljenek. A kézbesítés napközben H-P: 800-1700 illetve Szo: 800-1200 óra között történik!

Szállítás külföldre

Előzetes egyeztetés után lehetséges, kérjük, vegye fel velünk e-mailben a kapcsolatot: info@joyjewel.hu