Általános szerződési feltételek

1.Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.joyjewel.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2.Szolgáltató

  • Név:Lifemed Kft
  • Székhely:2461 Tárnok, Testvériség utca 11.
  • Ügyvezető neve:Riedl Zsolt
  • Cégjegyzékszám:13-09-104375
  • Adószám:13545460-2-13
  • Közösségi adószám:HU13545460
  • Számlavezető pénzintézet:MKB Bank
  • Számlaszám:10300002-10542117-49020020
  • IBAN számlaszám:HU19-1030-0002-1054-2117-4902-0020
  • E-mail cím:info@joyjewel.hu

3. A honlapon folytatott tevékenység:

A Szolgáltató a honlapon divatékszerek, ezüstékszerek, bizsuk, órák, kiegészítők értékesítését végzi.

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-99758/2016

4.Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

4.2 Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek,stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni,módosítani, terjeszteni tilos.

5. Vásárlás a honlapon

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Számlázási cím szerkesztése ill. Szállítási cím szerkesztése menüpont, ahol a számlázási és szállítási címeit tudja megadni illetve módosítani.

Web-áruházunkban regisztráció nélkül is megtekintheti az árakat és vásárolhat is.

Fizetési lehetőségként választható: előre utalás, utánvét, bankkártyás fizetés, PayPal.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvennie

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit

5.3 A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

5.4 A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5 Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki és azt a megrendelt termékkel vagy termékekkel együtt szállítja ki a Megrendelőnek.

5.6 Fizetés

5.6.1. Előre utalás bankszámláról, bankfiókban történő befizetés,bankkártyás fizetés, PayPal.

Átutalással ill. MKB Bankfiókban az alábbi számlára utalva ill. befizetve tudja kiegyenlíteni a vételárat és a szállítási költséget:

Lifemed Kft 10300002- 10542117-49020020

5.6.2. Utánvét: a termék ( termékek ) árát és a szállítási költséget átvételkor kell kifizetnie.

5.7 Átvételi lehetőség, szállítás

Azon átvételi lehetőségek, szállítási módok a felsorolása, amelyet a honlap biztosít és ezek részletes bemutatása.

5.7.1. MPL futárszolgálat

A szállítási mód részletes leírása:

Az ékszerek többségét raktárról azonnal tudjuk szállítani. Ellenkező esetben erről telefonon vagy e-mailben értesítjük, és egyeztetjük Önnel a várható szállítási időt.

A feladás határideje a megrendelés összegének számlánkon való jóváírásától számított 2 munkanap. Munkanapnak számítanak a Magyarországon hivatalos munkanapok, tehát a szombat, vasárnap és a munkaszüneti napok nem! A küldemény feladásának napján Önt e-mailben értesítjük. A megrendelt termékeket a Magyar Posta MPL logisztikai üzletága szállítja

Az időgarancia az MPL részéről 1 munkanap Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha az Ön telefonszáma feltüntetésre került a címiraton,az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről e

Kérjük, a telefonszámát pontosan adja meg a megrendeléskor!

Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig Ön átveheti a küldeményt.

Önnek lehetősége van előre utalással ill. bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel (a megrendelt ékszer átvételekor készpénzben az MPL-nek )fizetni.

5.7.2 Postán maradó kézbesítés

Bármely fizetési mód esetén kérheti, hogy a küldeményt az Önhöz legközelebbi Postahivatalban vehesse át. Ilyen esetekben a szállítási költség kedvezőbb, mint házhozszállításnál

5.7.3 Kézbesítés PostaPont átvételi pontokra

Ebben az esetben lehetősége van a csomag átvételére a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a COOP üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges. 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy a csomagját átvegye.

5.7.4 Kézbesítés Csomagautomatára

A legtöbb automata a hét minden napján 0-24 órában hozzáférhető. Ha a csomagot 2 munkanapos határidővel nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára.Ekkor a címzett értesítőt kap arról, hogy a csomagja mely postán és meddig vehető át.

Sérült csomagot csak kárfelvételi jegyzőkönyv kitöltése után vegyen át!

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőség átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékvisszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

 

Szállítási költség előre utalás, bankkártyával történő fizetés ill. Paypal fizetés esetén: A termék árát és a szállítási költséget előre kérjük utalni!

Szállítási költség utánvét esetén:

A termék árát és a szállítási költséget átvételkor kell kifizetni.

Csomagolási költségeket nem számolunk fel, Önt egyedül a szállítási költség terheli

Szállítási költség:

1.A kiszállítás díja Magyarország bármely településére 1245 Ft/csomag házhoz szállítás esetén. 2. Postán maradó küldemény, illetve PostaPontra, Csomagautomatába történő kiszállítás esetén a szállítási költség 1070 Ft/csomag.

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor kellett volna teljesítenie.

6.Elállási jog

6.1 Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a

14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató előzetesen vállalta a költségek viselését. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített ellenszolgáltatást, kivéve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget. A termék kiszállításával, és visszaszállításával kapcsolatosan felmerült költségeket a Szolgáltató csak abban az esetben köteles viselni, ha hibás terméket szállított és az elállási jog gyakorlására ezen okból került sor. A termék hibájának a bizonyítása a Fogyasztót terheli. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg sérülésmentesen és hiánytalanul vissza nem kapta a terméket.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli

6.2 A fogyasztót mely esetben nem illeti elállási jog

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak, illetve ha az elállás közlésére 14 napon túl kerülne sor.

7 Szavatosság

7.1 Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a 19/2014. ( IV. 29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően.

7.2 Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó –választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.4 Szavatossági igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Lifemed Kft

Cím:2461 Tárnok, Testvériség utca 11.

Email cím:info@joyjewel.hu

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1 Panaszügyintézés helye, ideje, módja

  • Név:Lifemed Kft
  • Cím: 2461 Tárnok, Testvériség utca 11.
  • Email cím: info@joyjewel.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése.

– Bírósági eljárás kezdeményezése.

9. Egyéb

9.1 Árak módosítása

A webáruházban feltüntetett árak minden esetben bruttó árak, azaz tartalmazzák az általános forgalmi adót. A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2 Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3 Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata itt érhető el.